HET IDEËLE MET HET COMMERCIËLE COMBINEREN

Elke zomer geniet het Westland van gezellige, drukbezochte evenementen, zoals het Zomerspektakel, Varend Corso, BraDeLierWeek en Westland Reünie. Met Trotter communiceren deze evenementen op een professioneel niveau.

Het mobiele billboard wordt aan de evenementenorganisatie beschikbaar gesteld voor het communiceren van een ideële boodschap, zoals een plattegrond of de programmering. De andere zijde wordt ingevuld door lokale adverteerders die het hele Westland willen bereiken. Het Zomerspektakel Maasdijk had donderdag 25-7 de primeur. Zowel de organisatie als adverteerder discotheekShowtime zien het als een meerwaarde dat de bezoekers na afloop de mogelijkheid hebben om de feestvreugde elders voort te zetten.

De actie is een initiatief van Ilse van Holsteyn – van Kester van Building Concept en collega-ondernemer Bart van Meurs van Bart van Meurs Productontwikkeling. Beiden hebben een gigantisch groot lokaal netwerk. Building Concept verzorgde voor Trotter Westland binnen no-time een huisstijl en een website die specifiek op de regio gericht is.

NTK spektakel maasdijk