I KNOW YOU GROW!

“Hoe gaat het groeiproces van een tomaat in zijn werk?” Stel deze vraag en maar weinig mensen kunnen hier een duidelijk antwoord op geven. Onze klant Axia Vegetable Seeds – gespecialiseerd in de veredeling van premium groentezaden – had de wens om de consument bekend te maken met het veredelings- en teeltproces van groenten. Zij schakelden daar onze hulp bij in.

Binnen een zeer kort tijdsbestek hebben we gezamenlijk een complete campagne opgetuigd met als thema ‘I know you grow’. Met deze actie geven we de consument de gelegenheid om binnen 90 dagen een eigen tomaat te telen. De actie werd onlangs gelanceerd, tijdens de Open dag van verpakkingsbedrijf Greenpack, die duizenden bezoekers trok. Tijdens deze dag deelde Axia Vegetable Seeds vanuit de (door ons ontwikkelde) stand actiepakketjes uit, bestaande uit verschillende groentezaden, een instructieflyer en een teeltbakje. Vervolgens zijn er vele jonge en oude ‘tuinders’ aan de slag gegaan om een zo mooi mogelijke tomaat tot stand te brengen. Via verschillende social media kanalen kan het grote publiek de tomaten in wording op de voet volgen. De ‘tuinders’ worden op regelmatige basis voorzien van tips en adviezen door middel van mailings.

Kijk voor het verloop van deze campagne op de Facebookpagina van Axia Vegetable Seeds. Wij kijken er nu al naar uit om samen met een deskundige jury te bepalen wie de winnaar van de hoofdprijs (iPad mini) wordt!

ntk axia