-
Geheel passend bij het thema hebben we een logo ontwikkeld en daaruit volgend een geheel complete huisstijl
-
Voor extra exposure hebben we raambestickering aangebracht aan de buitenzijde van het winkelcentrum
-
Alle genomineerden worden op de opvallende fotowand geplaatst d.m.v. een sticker
-
De campagne wordt d.m.v. actiekaarten onder de aandacht gebracht bij het winkelend publiek
-
Voor de campagne hebben we sfeerfoto's verzorgd van Eggert winkelcentrum en Purmerend
-
Door gebruik te maken van foto's van karakteristieke plekjes van Purmerend halen we letterlijk buiten naar binnen in het winkelcentrum
-
Door gebruik te maken van foto's van karakteristieke plekjes van Purmerend halen we letterlijk buiten naar binnen in het winkelcentrum
-
Een fotografieworkshop zette de campagne extra kracht bij. De deelnemers kregen tips aangereikt van twee professionele fotografen om zodoende de kwaliteit van hun inzendingen te verbeteren.
-
Door middel van een oefenopdracht konden de deelnemers de theorie in de praktijk brengen.
-
De 20 finalisten werden uitgenodigd voor de prijsuitreiking op 21 juni. De criteria van de jury waren: typisch Purmerend, winterse sfeer en beeldtechniek. Het was een lastige opdracht, maar uiteindelijk is er een winnaar geselecteerd.
-
Margreet Schotsman is de gelukkige winnaar van de spiegelreflexcamera met toebehoren!
-