• identiteit monfor offices
    Een stappenplan was de uitkomst van onze brainstorm. De identiteit is al ontwikkeld en heeft een zeer sterke uitstraling. Deze dient enkel bewaakt te worden. Stap 1 werd dus het ontwerpen van een aantrekkelijke flyer.
  • pen monfor offices
    Monfor Offices had behoefte aan een praktische give-away. Het is een opvallende pen geworden met daarop het adres van de website. Hierdoor trekken we nog meer bezoekers.
  • website monfor offices
    We hebben de bestaande website onder de loep genomen en enkele wijzigingen doorgevoerd ter verbetering van de gebruiksvriendelijkheid en de vindbaarheid. www.monforoffices.nl/
  • twitter monfor offices
    Nadat de website wijzigingen werd het tijd om onszelf te verdiepen in de social media. Bevindt de doelgroep zich op social media, welke kanalen zijn relevant en wat is de waardepropositie? We hebben een uitgebreid onderzoek uitgevoerd en een social media plan geschreven. Inmiddels zijn we al heel wat tweets en facebook berichten verder!
  • facebook monfor offices
    De berichten die we plaatsen zijn gericht op de doelgroep ambitieuze ondernemers. Tips voor slim ondernemen, Monfor Offices feitjes en nieuws over de Plaspoelpolder zijn enkele voorbeelden.
  • call-to-action creatieve concepten oranje