• logo wilshout
    Na de inventarisatie van de benodigde middelen zijn we aan de slag gegaan met de identiteit. Het gebouw dateert uit 1926, de Bauhaus periode. We hebben ervoor gekozen om de strakke Bauhaus stijl te combineren met art deco elementen als contrast. Dit resulteerde in een aanpassing van het bestaande logo, een kleurenpallet, selectie van het font en enkele grafische elementen.
  • fotografie wilshout
    Vervolgens hebben we een fotoshoot verzorgd om frisse beelden te verzamelen die de sfeer in en om het gebouw goed weergeven.
  • website wilshout home
    De website is ontwikkeld met de doelgroep 55+ als uitgangspunt. Dit betekent een duidelijke navigatie en goed leesbare teksten. www.woneninwilshout.nl
  • responsive website wilshout
    Tegenwoordig kun je er niet meer onderuit om tijdens de bouw van een website rekening te houden met de prestaties op tablets en smartphones. Ook deze website hebben we responsive ontwikkeld.
  • website wilshout history
    We wilden de rijke historie van het gebouw een prominente positie geven binnen de identiteit. Dit is tot uiting gekomen in een storytelling pagina waar aan de hand van een tijdlijn de ontwikkeling van het woonhotel in kaart wordt gebracht..
  • call-to-action leegstand warm grey